הרכישות באינטרנט של פריטי אופנה לגברים, נשים וילדים הופכים פופולאריים מיום ליום.
קניות דרך אתרי הקניות בחו"ל יוצרות חווית קניה נעימה של רכישת מוצרים איכותיים ביותר. המחירים זולים, הוגנים וללא מע"מ כשערך כל משלוח הוא עד 75 $ והחבילות מגיעות ארצה תוך ימים בודדים.
יתרונות כה רבים בכל קניה באינטרנט סוחפים את הישראלים לבצע קניות רבות ברשת ולקנות פחות בקניונים הגדולים. כל מי שמגיע לסניפי הדואר לקבל חבילה רואה שכל המדפים עמוסים בשקיות של next, אמזון, עלי אקספרס, אסוס ואתרים בין לאומיים רבים נוספים שהישראלים גילו. ההערכה היא שתוך שנתיים נתח הקניות באינטרנט יהיה כ – % 25 מכלל הקניות בתחום האופנה בכל הארץ.
רשתות האופנה המעוניינות באופן טבעי להגדיל את מכירותיהן, פתחו סניפים רבים בקניונים החדשים בנוסף לסניפים שלהם הקיימים בקניונים הוותיקים, גם אם מדובר באותה העיר. הקהל הישראלי לעומת זאת לא צמח באופן משמעותי בשנים האחרונות, לא הייתה עלייה גדולה מארצות שונות, שיצרה שוני מהותי בכמות התושבים הזקוקים למוצרי האופנה . הלקוחות הפוטנציאליים מגיעים פעם לקניון זה ופעם לקניון אחר בסביבת המגורים. הם קונים בו פחות ומעדיפים לקנות באינטרנט. בהיבט הכלכלי נוצרה בעיה הישרדותית קשה לרשתות האופנה שנבעה מכמה סיבות:
מגמת ההתחזקות של קניות on line עולה מיום ליום תרמה גם היא לקריסתן של כמה רשתות כמו הוניגמן, מיש מיש סליו ואחרים.
לכן בקצב הצמיחה הצפוי, קיימת סכנה שגם רשתות אופנה נוספות לא יצליחו לעמוד בכל ההתחייבויות הפיננסיות שלהן.