הטלוויזיה בבתים רבים היא מדורת השבט. בשעות הפנאי מתרכזים רבים מבני המשפחה בסלון וצופים בתכניות האהובות. אחה"צ, המתחם מיועד בעיקר לילדים הנהנים מתכניות רבות ובשעות הערב המבוגרים הצמודים לחדשות, לתכניות התחקירים, הריאליטי והסדרות השונות.
בשנה האחרונה חלה עלייה חדה במכירת טלוויזיות חדשות בישראל. בבתים רבים החליפו את הטלוויזיה ששרתה בשנים האחרונות את חדר המגורים, בטלוויזיה בעלת מסך גדול הרבה יותר, המאובזרת בשפע של טכנולוגיות חדישות המהוות את המילה האחרונה בתחום הטלוויזיות המיוצרות בעולם.
חדרי המשפחה, חדרי השינה או חדרי הילדים זכו בטלוויזיה הישנה ששדרגה עבורם מאד את נראות התכניות השונות על מסך גדול, לעומת הדגם הקודם שהיה ברשותם.
רוב הטלוויזיות הנמכרות בישראל הן תוצרת יפן ומדינות נוספות באסיה שבהן מבצעים פיתוח של המוצרים באופן אינטנסיבי, כדי לבדל את הייצור שלהם ולהמציא אפשרויות חדשניות מול המתחרים.
מעבר לכל הסיבות הללו, הישראלים אוהבים שינויים, הם אוהבים לצעוד עם הקדמה ולא להישאר מאחור. יש נושאים חדשניים שלא מעניינים את רוב הישראלים אך כשמדובר בטלוויזיה, התחרות ההתלהבות והפחתת המיסוי על טלוויזיות גדולות דרבנה רבים לרכוש טלוויזיות חדשות לנוחיותכם.
ממציאי הפטנטים במדינות אסיה אינם שוקדים על שמריהם וכבר עכשיו יש אופציות חדשות שהוטמעו בטלוויזיות הנמצאות כעת בשלבי הניסוי או על פסי הייצור. נוכל ליהנות מהם עם הגעת המשלוחים של הטלוויזיות החדישות בחודשים הקרובים.